02 de març de 2018
02.03.2018

El primer congrés dels càmpings aplega uns 400 professionals

Girocamping Pro va oferir eines per innovar i escalar posicions en la totalitat del sector turístic

02.03.2018 | 07:10

Uns 400 professionals del sector turístic i uns 250 estudiants van participar ahir en el Girocamping Pro, el primer congrés dels càmpings gironins que es va celebrar a l'Auditori-Palau de Congressos de Girona. El congrés, adreçat a tot el sector turístic, va oferir ponències i debats de primer nivell sobre temes que preocupen no només el sector dels càmpings sinó tots els agents turístics. També es van dur a terme activitats de networking i workshops.

El president de l'Associació de Càmpings de Girona, Miquel Gotanegra, va destacar la bona resposta que va tenir aquesta primera edició del congrés, que va superar les expectatives previstes en nombre de participants. «Estem molt contents perquè hi participen professionals de tot el sector turístic. L'objectiu és que el Girocamping Pro esdevingui el congrés de referència del turisme a les comarques gironines i ho estem aconseguint», va indicar Gotanegra.

El congrés va comptar amb la presència de 23 empreses proveïdores, situades al hall de l'Auditori, i amb un espai gastronòmic.

Els ponents que hi van participar van han donar eines per innovar i escalar posicions en el sector turístic. Així, el banyolí Pere Sanchez, director del Roger Smith Hotel de Nova York i guanyador del premi Alimara 2016, expert en reputació on-line, va explicar la importància de mantenir una bona reputació a la xarxa i de destinar recursos personals i econòmics a tenir cura de la imatge a internet. Sanchez va destacar que la clau és mantenir l'honestedat, «com més honestos siguem en la nostra campanya de màrqueting més fàcil serà que les nostres expectatives siguin reals; després durant l'estada caldrà donar el millor servei al client perquè després ens deixin comentaris bons a les xarxes». Segons Sánchez, en el cas que hi hagi comentaris negatius caldrà destinar temps i eines per revertir-los.

També hi va participar l'expert en innovació empresarial i màrqueting Pablo Foncillas, que va parlar de la importància de mantenir un equilibri entre la comercialització on-line i off-line per atraure més visitants. Segons Foncillas «la batalla no és si vens del món on-line o de l' off-line, sinó tenir la capacitat d'equilibrar les dues vies i de saber fusionar-les per aconseguir els millors resultats».

El Congrés també va incloure jornades tècniques de temes relacionats amb el medi ambient i va oferir activitats de networking conjuntament amb la Universitat de Girona i l'Escola d'Hostaleria i Turisme de Girona, i workshops entre els responsables dels càmpings gironins i les empreses proveïdores.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit