La innovadora acció promocional TastEmotion es va estrenar a Londres davant de cinquanta-dos agents de viatges i quaranta periodistes i bloguers especialitzats en viatges, turisme i programació. Alhora, onze representants d'empreses turístiques gironines van participar activament en les diferents sessions, en què es va aprofitar per fer treball en xarxa o networking amb els agents de viatges. L'acció, pionera, forma part d'una estratègia promocional i comercial que s'acompanya d'una agenda -amb visites a les principals agències de viatges de la ciutat- i de l'organització de viatges de familiarització i de premsa a la tardor.

Entre dimarts i dijous es va estrenar a Londres la innovadora acció promocional TastEmotion, impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona. TastEmotion és la presentació audiovisual i sensorial de la Costa Brava i el Pirineu de Girona mitjançant un mapping i un àpat especial elaborat pel xef del restaurant Casamar, Quim Casellas, amb una estrella Michelin, i adreçat a un grup selecte d'agents de viatges i periodistes especialitzats.

En el decurs de tres dies es van dur a terme sis representacions TastEmotion de temes diversos, organitzades pels diferents clubs de màrqueting de producte del Patronat de Turisme, amb la finalitat de presentar l'oferta turística del territori de manera segmentada i creativa als principals programadors i prescriptors de viatges d'Anglaterra per a les destinacions Costa Brava i Pirineu de Girona.

Així, al migdia del 20 de març va tenir lloc el TastEmotion de l'oferta de turisme de negocis, congressos, convencions i incentius, organitzat pel Costa Brava Girona Convention Bureau. De l'oferta gironina, els professionals anglesos van destacar-ne la capacitat d'organització d'incentius i esdeveniments en espais singulars com a alternativa a Barcelona.

El mateix dia, al vespre, va tenir lloc la presentació de l'oferta de productes i serveis a la natura, a càrrec del club de màrqueting Natura i Turisme Actiu. En aquesta sessió van participar setze agents de viatges i periodistes, que van mostrar un especial interès pel cicloturisme, les rutes de senderisme i la xarxa d'itineraris marins de les Vies Braves, així com pel conjunt de l'oferta complementària de gastronomia i cultura de la destinació. L'Observatori Astronòmic d'Albanyà va assistir a l'esdeveniment.

El 21 al migdia va tenir lloc el TastEmotion centrat en l'oferta turística cultural de la demarcació de Girona, organitzat pel club de màrqueting de Cultura i Identitat. Hi van assistir setze agents de viatges i periodistes especialitzats, juntament amb el Festival de Peralada, com a representant gironí.

Al vespre va tenir lloc la presentació de l'oferta específica de productes, activitats i serveis d'alta gamma i exclusius de les comarques gironines, a càrrec del club Unique Premium.

El 22 de març va concloure el cicle de presentacions TastEmotion al mercat britànic amb la presentació de Girona Excel·lent. Al vespre, es va presentar l'oferta turística enogastronòmica, organitzada pels clubs de màrqueting d'Enogastronomia i la Ruta del Vi DO Empordà.