El president del Patronat de Tursime Costa Brava, Pere Vila, i el president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà, ahir, van formalitzar un acord destinat a impulsar la comercialització de les empreses turístiques de la Garrotxa adherides al Servei d'Innovació i Producte de Turisme Garrotxa.

L'acord signat ahir permetrà que aquestes empreses de la Garriotxa puguin accedir, amb avantatges competitius, a un dels clubs de màrqueting de producte gestionats pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

Mitjançant aquests clubs, que tenen caràcter públic-privat, es creen els plans d'acció i els objectius anuals que el Patronat estableix per a cada producte (golf, salut i benestar, natura i turisme actiu, Costa Brava Girona Convention Bureau, ruta del vi DO Empordà, enogastronomia, cultura i identitat, unique-premium i turisme esportiu.

Per adquirir la condició de membre d'aquests clubs de màrqueting de producte, les empreses i institucions han de satisfer una quota anual establerta per les diferents assemblees dels clubs, per tal de col·laborar en el funcionament i manteniment d'aquest.

A partir de la signatura de l'acord, les empreses turístiques garrotxines que participin en el Servei d'Innovació i Producte de Turisme Garrotxa podran participar d'un determinat club de producte del Patronat de Turisme Costa Brava Girona en condicions molt més avantatjoses que ho podien fer fins al moment de la signatura del conveni.