Una enquesta elaborada pels agents cívics de l'Ajuntament de Cassà de la Selva entre els mesos de març i abril permet concloure que «la majoria de cassanencs (95,8%) fan la compra gran» al municipi i que «acostumen a utilitzar el cotxe per fer-la (77,4%». Les conclusions del sondeig, informa l'Ajuntament, s'han elaborat a partir de les respostes de 407 veïns. Els resultats assenyalen que «el 94,3% de la població rep informació de l'Ajuntament»; que «l'agenda o els fullets repartits a domicili són el mitjà més usat per informar-se sobre l'activitat del consistori -ho afirmen el 96,1% dels enquestats- i que el canal oficial de Whatsapp de l'Ajuntament és «el mitjà menys utilitzat (14,3%). En aquest context, el 45,1% dels enquestats assegura informar-se a través de les xarxes socials; en aquest context, la pàgina de Facebook de l'Ajuntament és la que té més audiència, ja que el 64,1% dels veïns que han participat en el sondeig afirma que la llegeix habitualment. Només un 6%, en canvi, s'informa a través del perfil de Twitter.