La Costa Brava i el Pirineu de Girona es van promocionar a Austràlia, aprofitant l'estada que l'Agència Catalana de Turisme va fer per diverses ciutats d'aquell llunyà país.

L'Agència Catalana de Turisme va organitzar a finals de novembre un road show o gira itinerant a les ciutats australianes de Melbourne, Sidney i Brisbane, en què vuit empreses i entitats catalanes, entre les quals hi havia el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, es van reunir amb més de cent vint operadors turístics d'aquestes ciutats per promocionar i comercialitzar l'oferta turística catalana i també cultural.

L'acció principal del road show va ser l'acte SomCultura Tour, que va tenir lloc a Sidney, realitzat en col·laboració amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i en el qual van participar el director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, i el president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Miquel Noguer. En aquest acte es van presentar davant d'operadors turístics, mitjans de comunicació i influenciadors les sis grans rutes de Catalunya, uns itineraris que proposen recórrer el territori utilitzant com a fil conductor la cultura catalana.

Durant l'acció va haver-hi també una exhibició dels Castellers de Sidney i també es van poder veure els vídeos Viatge a una terra feta de cultura i La Ruta de l'Atzar, amb els quals ambdues entitats promocionen l'Any del Turisme Cultural.

Aquestes accions promocionals formen part de les activitats que l'Agència Catalana de Turisme i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona organitzen per donar a conèixer l'Any del Turisme Cultural arreu del món durant el 2018 i el 2019.