Més de deu detinguts és el resultat de l'operatiu antidroga que s'ha desenvolupat a primera hora del matí a la demarcació de Girona. La majoria dels arrestats són de procedència magrebina.
L'epicentre de l'operatiu és Banyoles i aquí s'hi han practicat mitja dotzena dels arrestats.
Segons la policia, aquest cop contra el petit narcotràfic ha permès desmantellar una plantació de marihuana i també, s'han comissat d'altres tipus de drogues, com ara cocaïna. A banda han intervingut diners.
L'operatiu contra el tràfic de diferents tipus drogues (marihuana i cocaïna) ha començat a primera hora del matí d'aquest dimecres a Girona, Banyoles, Cornellà del Terri i Roses. Pels volts de dos quarts d'una del migdia s'ha donat el dispositiu gairebé per acabat.
L'epicentre de l'operatiu s'ha duent a terme a la capital del Pla de l'Estany i el narcotràfic es feia a Banyoles i altres punts de la geogafia gironina.
Estem realitzant 13 entrades a Banyoles, Cornellà de Terri, Girona i Roses per lluitar contra el petit narcotràfic, principalment cocaïna i marihuana pic.twitter.com/Lt8dZF4gKk
— Mossos (@mossos) 20 de febrer de 2019
L'últim | El més llegit |