01 de març de 2019
01.03.2019
Diari de Girona

La campanya de l'Olotx2 va tenir un impacte de més de 400.000 euros

01.03.2019 | 01:31
La campanya de l'Olotx2 va tenir un impacte de més de 400.000 euros

La setena edició de l'Olotx2 va tenir un impacte superior als 400.000 euros. L'activitat de promoció comercial va tenir lloc del divendres 22 de febrer fins al diumenge 25. Segons va explicar el regidor de Promoció Municipal, Estanis Vayreda (PDeCAT-DC), en els 3 dies de l'oferta, els restaurants van servir 10.000 àpats. I n'hi va haver un que tot sol en va servir més de 800.

Pel que fa a allotjaments, l'ocupació mitjana va situar-se en el 80%. En comparació, al 2018 les reserves van arribar al 85% de les places disponibles en estades a Olot i la resta de la comarca. Vayreda va explicar que la reducció té l'origen en l'assistència d'un visitant més pròxim a Olot.

No obstant, la reducció d'estades durant les diades de la promoció, l'Oficina de Turisme va registrar un augment de les atencions fetes respecte a la campanya del 2018.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook