19 de març de 2019
19.03.2019

Agents de viatges i periodistes belgues coneixen l'oferta turística gironina

L'experiència sensorial TastEmotion recala a Anvers i es prepara per desembarcar a Amsterdam i Estocolm

18.03.2019 | 23:56
La imatge mostra perfectament l´espectacularitat del muntatge.

L'experiència sensorial TastEmotion va presentar la setmana passada l'oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona a una cinquantena d'agents de viatges i prescriptors belgues. La ciutat belga d'Anvers va acollir el setè cicle de representacions TastEmotion, dirigit a periodistes de turisme i agents de viatges d'agències especialitzades en cultura i enogastronomia, i a agències organitzadores d'esdeveniments de turisme de negocis i vacances de luxe.

Una quarantena d'agents de viatges d'agències com ara Thomas Cook, Tui, Exclusive Destinations, Omnia Travel, Meeting Selext, Event Master i Amazing Destinations, i nou periodistes de turisme i gastronomia belgues de mitjans com Het Laatste Nieuws, Travel Magazine i Plus Magazine van participar en les sessions temàtiques, que van tenir lloc en els dos dies de durada d'aquest esdeveniment, els dies 13 i 14 de març.

El primer dia, va tenir lloc la presentació TastEmotion de l'oferta multiproducte de la Costa Brava i el Pirineu de Girona. L'endemà al migdia es va promocionar l'enogastronomia i l'oferta específica de productes, activitats i serveis d'alta gamma i exclusius de les comarques gironines. El mateix dijous, ja al vespre, es va presentar l'oferta de turisme de negocis, congressos, convencions i incentius, organitzada pel Costa Brava Girona Convention Bureau.

Les sessions van comptar amb la participació de representants d'entitats i empreses turístiques gironines, com ara Lloret Turisme, Lloret Convention Bureau, Hostal la Gavina, Peralada Resort i l'oficina de turisme de Castelló d'Empúries - Empuriabrava.

Projecció audiovisual

TastEmotion és una representació audiovisual i sensorial per presentar la Costa Brava i el Pirineu de Girona que es va iniciar el 2018, mitjançant un videomapatge ( mapping) i un àpat elaborat pel xef del restaurant Casamar, Quim Casellas, amb una estrella Michelin.

En el marge dels propers mesos, està previst que l'acció TastEmotion es desplegui a Amsterdam, els dies 27 i 28 de març, i a Estocolm, els dies 9 i 10 d'abril, amb l'objectiu d'incidir en els canals prescriptius i d'intermediació holandesos i suecs, respectivament.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook