Ripoll exigeix a la Generalitat de Catalunya la construcció de dues rotondes a la ronda Mas d'en Bosch de Ripoll, a l'altura del Centre de Tecnificació de l'Avellaneda i de la benzinera Meroil, tal com ja va preveure el 2008 el Pla d'Ordenació Urbana Municipal (POUM). Actualment hi ha un projecte redactat que recull aquesta millora viària que l'Ajuntament de Ripoll ha reclamat en diversos pressupostos des que el 2014 es va dissenyar.

L'alcalde, Jordi Munell, va atribuir en part al 155 i l'absència de pressupostos dels darrers anys que no s'hagi executat encara l'obra, tot i que té confiança que amb l'aprovació dels d'aquest any pugui ser realitzable.

La construcció de les rotondes consisteix a tancar dues semirotondes que ja hi ha en aquesta zona, i alhora resoldre el peraltat conflictiu del sector de la benzinera. A més, també servirà per anul·lar l'accés al polígon de Pintors centre, que s'haurà de fer des de les dues noves rotondes, i només conservaria la sortida.

Diversos accidents mortals en el passat han convertit la ronda Mas d'en Bosch en un dels punts més conflictius de la circulació per Ripoll. La rotonda del Centre de Tecnificació permetria anul·lar les mitges rotondes laterals i el semàfor, on alguns conductors han tingut ensurts perquè sovint no esperen que es posi en vermell.

El regidor Roger Bosch, que va presentar la moció proposada per ERC en el ple de dimarts passat, va explicar també que les rotondes serviran per reduir la velocitat en aquella recta. Tots els partits van votar-hi a favor.

A més, l'alcalde va especificar que de moment el projecte no preveu una tercera rotonda que podria construir-se en el futur, tancant una altra semirotonda que dona accés a la zona industrial dels carrers Esteve Bover i Santiago Russiñol.