La portaveu del Govern de la Generalitat, Meritxell Budó, va assegurar ahir que si hi hagués hagut una Catalunya independent haurien ordenat el confinament total 15 dies abans i, com a resultat d'això, «no hi hauria hagut ni tants morts ni tants infectats».
Ara bé, si revisem el calendari i ens remuntem precisament dues setmanes enrere respecte a l'anunci de l'estat d'alarma (dissabte 14 de març), anem a parar de ple al dissabte 29 de febrer, dia en què es va celebrar l'acte multitudinari a Perpinyà. En el míting, hi van assistir Carles Puigdemont, Clara Ponsatí i membres de l'executiu de la Generalitat, entre ells, la mateixa Budó i el president Quim Torra. La mateixa Budó es va encarregar de mostrar-ho a les seves xarxes socials.
Avui no calen paraules. Les imatges ho diuen tot. Gràcies President @KRLS i Consellers @toni_comin i @ClaraPonsati !????????#TothomaPerpinya pic.twitter.com/tbMOfMw5bN
— Meritxell Budó?? (@meritxellbudo) February 29, 2020
L'últim | El més llegit |