Una falsa alarma posa al descobert 3.000 plantes de marihuana a Tossa i Lloret

S'han requisat 3.000 plantes. / mossos d'esquadra
acn
Una falsa alarma ha portat els Mossos d'Esquadra a descobrir dos cultius amb més de 3.000 plantes de marihuana que creixien a l'interior d'habitatges de Lloret de Mar i Tossa de Mar. Els fets es van produir durant la vigília de Sant Joan, quan la policia va rebre una alerta de robatori en una casa de Lloret. Quan els agents hi van arribar, en comptes de trobar-se un lladre, els agents van veure que a dins s'hi cultivava marihuana. Els Mossos van buscar els responsables de la plantació, i van acabar arribant a una segona casa, en aquest cas de Tossa, on també es cultivava droga. Aquí, les patrulles van detenir tres joves serbis d'entre 25 i 34 anys per tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric. Després de passar a disposició judicial, tots han quedat en llibertat provisional.
A l'interior de la primera casa, els agents hi van trobar 2.420 plantes, 21 ventiladors, sis extractors 36 fluorescents i cinc aires condicionats. Després, es va registrar la casa de Tossa de Mar i a dins hi van trobar 590 plantes de marihuana, 56 focus, 56 transformadors, quatre aparells d'aire condicionat, quatre extractors i nou ventiladors. Els agents també van veure que punxaven la llum.
- Hisenda ja vigila els diners que s'entreguen de pares a fills: aquest és el límit per a no ser investigat
- Els catalans em repugnen': Una argentina que viu a Catalunya encén les xarxes amb aquestes opinions
- La Generalitat adjudica per 48.000 euros un local comercial de l'herència dels germans Anlló de Sant Feliu de Guíxols
- Aquests són els noms preferits per als nadons gironins
- La Policia Municipal d'Olot enxampa dues persones que feien trampes als exàmens del permís de conduir
- Albert Tarrats deixa la gerència de la Clínica Girona després de menys de dos anys al càrrec
- Antifrau detecta irregularitats en nomenaments i plusos salarials a directius a Nora
- Els pagesos de Rocacorba amenacen amb una mobilització 'que no agradarà a ningú' si no es posa fi a la plaga de senglars