La cosa d'atraure turisme espanyol a Catalunya va de debò. El Patronat de Turisme Costa Brava Girona precisament a la capital d'Espanya, Madrid. Quatre mesos després de l'aturada general per la pandèmia, el Patronat reformula el seu pla d'accions i reprèn les accions directes i presencials adreçades a canals d'intermediació i prescriptors de turisme i agents de viatges espanyols.

Els dies 30 de juny i 1 de juliol, a l'espai Bosco de Lobos de la capital de Madrid, va tenir lloc un triple esdeveniment en què van participat unes quinze persones de tres col·lectius professionals diferents: periodistes de turisme, prescriptors de viatges i agents de viatges d'empreses especialitzades en luxe, enoturisme i cultura.

L'actuació es dirigia a professionals del turisme de l'àrea metropolitana de Madrid. Es van presentar diverses activitats gastronòmiques i enoturístiques a l'aire lliure, personalitzades i per a grups reduïts i, així mateix, es va informar de la reprogramació de festivals musicals i de l'obertura de centres museístics. També es van destacar les noves propostes d'activitats en espais naturals o la proliferació de propostes de benestar, i es van donar a conèixer les nombroses mesures d'higiene i seguretat adoptades a les platges, establiments d'allotjament i altres empreses turístiques.