La regidoria de Turisme de Ripoll va presentar ahir la nova campanya de promoció turística, vigent des d'ahir i fins al 30 de novembre de 2020.

Sota l'eslògan «Ripoll per #compartir», el que es persegueix és, d'una banda, fidelitzar el turista que visita la capital del Ripollès i que torni fora de temporada, i, d'altra banda, que faci difusió de tot el que Ripoll ofereix al seu cercle familiar i d'amistats, han explicat.

Manoli Vega, regidora de Turisme, ha afegit que la campanya s'ha pogut fer «gràcies a la participació d'establiments del nostre municipi i que per tant també és compartida en aquest sentit».

Per aconseguir aquests resultats s'ofereix al visitant un seguit d'avantatges en establiments i recursos culturals de la vila. Concretament trenta-cinc vals de descomptes i obsequis per bescanviar als comerços, restaurants i serveis adherits, presentats en un embalatge atractiu. Es tracta d'una postal doble de Ripoll que conté els vals de descompte.

Virtu Cuadros, tècnica de Turisme, ha explicat que han buscat el present i el futur en una postal i en l'etiqueta de la campanya.