Les obres al terme municipal de Serinyà. Treballs al mig de la carretera van generar esperes d'entre cinc i deu minuts que van provocar cues a les hores punta del dia.

Les obres van començar l'estiu del 2019. Primer van treure la vegetació i van crear els espais. Després es van alentir per causa de la crisi de la covid i ara estan en un moment àlgid.

Les obres abasten el tram des de final nord de la variant de Banyoles (Serinyà) fins a l'inici de la variant de Besalú (Sant Ferriol), que té una longitud de 5,4 quilòmetres.

Les obres de millora consisteixen en la construcció de tres rotondes grans i una altra de més petita Ara, la forma de les rotondes situades a l'enllaç Banyoles nord amb la c-150a i les dels accessos a Serinyà, Fares i Besalú ja són visibles com també ho són les dels zebrejats i tercers carrils.

Les obres estan valorades en 7,8 milions d'euros i consisteixen principalment en el reforç de la separació entre sentits de la circulació per minimitzar el risc de xocs frontals i la remodelació de diversos accessos per afavorir la seguretat i la mobilitat.

A l'enllaç Banyoles nord amb la C-150a fan una rotonda a nivell de 60 metres de diàmetre exterior. En aquesta rotonda incorporen la carretera C-66 (en els dos sentits), la C-150a, l'accés a una zona industrial i l'accés a una zona de serveis.

A l'altura de Serinyà fan un accés format per una rotonda a nivell de 40 metres de diàmetre, situada sobre la C-66. A la rotonda, incorporen els dos sentits de la C-66, l'accés al nucli de Serinyà i l'accés a un camí situat al marge esquerre de la carretera. A l'accés a Fares incorporen una falca i un carril d'alentiment. A l'accés de Besalú, construeixen una rotonda a nivell de 66 metres de diàmetre enllumenada.