La queixa per escrit que l'alcalde de Camprodon, Xavier Guitart, va presentar a diferents operadores de telefonia mòbil pels dos dies de tall en el servei que va patir el municipi i la Vall durant la primera setmana d'aquest mes, ha tingut resposta per part de Movistar, empresa propietària de la infraestructura de la qual depenen també les altres operadores. Durant les pròximes setmanes Movistar s'ha compromès a fer una millora important per augmentar la cobertura, ampliant antenes i infraestructures a diferents emplaçaments camprodonins. La reiteració en les deficiències les ha convertit en habituals, amb talls prolongats que deixen el territori sense servei telefònic i de dades. L'agreujant d'aquest últim tall d'octubre és la importància del teletreball en l'estat de pandèmia, a banda de la necessitat d'utilitzar amb més freqüència els serveis d'emergència.

L'oposició del municipi +Camprodon-ERC ha demanat més implicació a l'equip de govern liderat pel PSC, i l'ha instat a utilitzar l'Oficina del Consum del Ripollès per presentar reclamacions dels usuaris en defensa dels seus drets. Els republicans creuen que aquesta oficina hauria d'instal·lar-se durant més dies a Camprodon.