Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

L'exregidor de Girona Carles Ribas es presenta a les primàries del PNC

El candidat del partit nacionalista assenyala que "no hi ha territori de ningú" en relació a una pugna de vots amb Junts

Carles Ribas amb la candidata del PNC al Parlament, Marta Pascal.

Carles Ribas amb la candidata del PNC al Parlament, Marta Pascal. / Gerard Vilà/ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

ACN | Girona

L'exregidor de Girona Carles Ribas ha anunciat que es presenta com a candidat a les primàries del Partit Nacionalista Català (PNC) a la demarcació, en les properes eleccions del 14 de febrer.

Ribas ha decidit fer "un pas endavant" perquè considera que "se n'han fet molts enrere" els darrers anys. En relació a la pugna de vots amb Junts, Ribas ha assenyalat que Girona "no és territori de ningú" i que no es pot "patrimonialitzar", ja que la demarcació és "plural i diversa". "Hi ha un país que porta temps demanant que se l'escolti i qui entengui que un territori és propietat d'algun partit s'equivoca", ha remarcat Ribas. El regidor ha anunciat que es presenta acompanyat de la cap de llista al Parlament del PNC, Marta Pascal.

Tracking Pixel Contents