Rescaten un excursionista per mal d'altura al refugi d'Ulldeter
L'excursionista ha estat evacuat a l'Hospital d'Olot en estat menys greu

Imatge d'arxiu d'un rescat amb helicòpter a Meranges a la Cerdanya / ACN/Imatge cedida a l'ACN pels Bombers
Redacció
Setcases
Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest matí un excursionista que estava fent una marxa pel Gra de Fajol, situat a Setcases. Els fets han tingut lloc a les 8.40 hores del matí, quan en un moment de la marxa ha començat a tenir símptomes de mal d'altura i s'ha aturat al refugi d'Ulldeter, on un helicòpter del cos d'emergències l'ha transferit fins al Parc d'Olot, i un cop allí ha estat evacuat a l'Hospital d'Olot en estat menys greu.
- Begur inaugura la XXI Fira d’Indians amb Artur Mas com a convidat d'honor
- Mesos de conflicte als portals del Mercadal de Girona: «Ja no vivim els espais comuns amb normalitat»
- El Consell Comarcal de la Garrotxa reconeix que els preocupa 'moltíssim' que la variant d'Olot s'encalli als tribunals
- ‘Futbol en català’ fa 50 anys amb Puyal, el seu creador, en parador desconegut
- El Girona guanya a Molinón al ritme d’Asprilla i Carles Pérez (0-2)
- Un jubilat denuncia una retallada permanent de la pensió tot i haver cotitzat 45 anys: «Vaig començar a treballar als 14 anys»
- Subhasta de pisos i immobles procedents d'herències sense testament a Palamós i Palafrugell i altres punts de Catalunya: 'El que es recapti revertirà a la societat
- Necrològiques del 5 de setembre de 2026