Desallotjades 500 persones d'un hotel de la Molina per un incendi
El succés ha deixat set ferits, entre ells, un menor que ha estat evacuat a l'hospital

Diverses dotacions dels bombers en una foto d'arxiu / Diari de Girona

Un incendi en un hotel de la Molina ha obligat a desallotjar hostes i treballadors aquest dijous al matí.
El succés ha tingut lloc cap a un quart de vuit, quan set dotacions dels Bombers s’han desplaçat fins a l’establiment que té petits apartaments situat a la plaça de la Pista Llarga del complex d’esquí.
Els efectius han comprovat que el foc estava localitzat a la cuina d'una de les habitacions de l'hotel situada a l’extrem final de la segona planta. L’incendi ha quedat extingit cap a tres quarts de vuit i, posteriorment, s’han dut a terme tasques de ventilació de l’edifici d'Alp, informen des del cos d'emergències.
Tot apunta que l’origen del foc estaria en roba que hi havia sobre una placa de vitroceràmica.
Set ferits
A conseqüència del succés, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha atès set ferits. Només un d’ells -un menor- ha hagut de ser evacuat en una de les tres ambulàncies activades, concretament a l’Hospital de la Cerdanya, en estat lleu per una intoxicació per fum.
Els desallotjats ja han pogut tornar a partir de les nou a les seves habitacions.
En aquest incident també hi han treballat també els Mossos d'Esquadra.
Subscriu-te per seguir llegint
- Hisenda aclareix quan donar una casa als fills surt gratis: el requisit clau és l'edat
- L’ajust d’Hisenda que molts jubilats encara desconeixen: fins a 4.000 euros
- «Vaig arribar a Girona amb dues maletes i menys de 200 euros»
- El Mercat d’Olot ven gairebé 1.000 pots de productes de reaprofitament
- Xurros fets "a ull" a la Cort Reial de Girona
- Més d'un mes sense llum a la ronda Ferran Puig de Girona perquè els ocupes tenien l'electricitat punxada
- Les baixes laborals per salut mental es disparen i s’allarguen fins a gairebé els 100 dies de mitjana
- Aliança Catalana reuneix tots els seus líders territorials a Ripoll per preparar les eleccions municipals