Es reprèn progressivament el servei de telefonia mòbil i internet a Sant Joan de les Abadesses i Ogassa
Els operaris han treballat per resoldre el tall que hi va haver aquest dissabte a la matinada "per causes alienes"

Vista aèria de Sant Joan de les Abadesses / Ajuntament de Sant Joan (Autor: X.Pladellorens)

El servei de telefonia mòbil i internet s'ha començat a restablir de forma progressiva aquest dilluns a partir de tres quarts de quatre de la tarda a Sant Joan de les Abadesses i Ogassa, al Ripollès. Aquest dissabte a la matinada va haver-hi un tall al cablejat de fibra òptica "per causes alienes", segons ha confirmat Telefònica a l'ACN, que no descarta que es tracti d'un robatori o un sabotatge. La reparació, afirma la companyia, també s'ha complicat pels efectes de la nevada d'aquest cap de setmana. Aquest dilluns, un equip d'operaris han treballat a la zona per resoldre l'avaria. L'alcalde de Sant Joan de les Abadesses, Ramon Roqué, ha exigit inversions per millorar la xarxa i el seu manteniment.
El municipi fa anys que ho reclama al considerar que tenen un servei "molt deficitari". L'abril de l'any passat, un robatori de cable va deixar durant unes hores a bona part de la comarca sense telefonia ni Internet.
- Condemnat un sotsinspector dels Mossos de Blanes per posar benzina a cotxes particulars amb targetes de la policia
- La ventada, en directe: suspenen classes i activitats esportives aquest dijous
- Sabies que el volcà Montsacopa d’Olot és un dels pocs volcans amb el cràter visitable?
- Míchel fa saltar les alarmes al Girona: 'Estic aprenent anglès per si sorgeix la Premier
- Carta d'una lectora: 'Tinc 64 anys, camino amb crosses i soc un objectiu fàcil per a ells
- Suspenen classes i activitats esportives aquest dijous per l'alerta de vent
- Provoca un accident per conduir temeràriament a Quart i acaba denunciat penalment per triplicar el màxim d'alcoholèmia
- L'impacte de la vaga de docents a les escoles: 'Només han vingut el 25% dels alumnes