Soms Garrotxa reuneix 250 persones en una sessió informativa sobre el procés de regularització extraordinària
L’entitat, amb la col·laboració de Núria Social i GoodAfro, destaca la necessitat de l'acompanyament col·lectiu i fa una crida al voluntariat

Soms Garrotxa va reunir ahir 250 persones en una sessió informativa sobre el procés de regularització extraordinària. / Soms Garrotxa

Soms Garrotxa va aplegar ahir unes 250 persones en una sessió informativa oberta sobre el nou procés de regularització extraordinària, que ja està en marxa. La trobada, que es va celebrar a Olot amb la col·laboració de Núria Social i GoodAfro, va evidenciar l’interès que desperta aquest procés al territori i la necessitat d’informació.
La sessió va anar a càrrec de la jurista Laia Costa, que va exposar els principals requisits i passos a seguir per iniciar el procés, així com els drets que hi estan vinculats. Durant la trobada, també es va insistir en la importància de "l’acompanyament col·lectiu per garantir que ningú quedi enrere".
En aquest sentit, l’entitat va expressar la voluntat de coordinar una xarxa de persones voluntàries que doni suport a les persones que vulguin iniciar el procés. També es va fer una crida a la implicació dels veïns com a "eina per enfortir la comunitat i garantir els drets de tothom".
Soms Garrotxa ha anunciat que continuarà impulsant espais informatius i de suport en les pròximes setmanes.
Subscriu-te per seguir llegint
- Crim masclista a Figueres: un home mata la seva exparella a ganivetades en ple carrer
- «Joel, no jugues sol»: Les Planes es mobilitza per un nen de 12 anys amb una campanya de donants de medul·la
- Miguel Benito, advocat: «Per poder jubilar-te a Espanya només cal complir tres requisits; ell desconeixia el tercer»
- El 40% dels alumnes que sortiran del Bell-lloc i Les Alzines han demanat plaça en un centre públic de Girona
- El detingut per la mort violenta de Figueres va ser condemnat ahir a sis mesos de presó per maltractar la víctima
- Cau amb patinet a Roses, pateix un fort cop al cap i a la cara i acaba a la Vall d’Hebron
- Roben una quinzena de mòbils durant un festival a Cassà de la Selva
- El BOE ho fa oficial: adeu als ciclistes als vorals de les carreteres després de la nova normativa viària