Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Es restableix per via única la circulació de l'R11 entre Flaçà i Figueres

Adif treballa perquè el servei ferroviari a tota la línia pugui recuperar la normalitat

Un tren de Rodalies, en una imatge d'arxiu.

Un tren de Rodalies, en una imatge d'arxiu. / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
ACN

ACN

Figueres

La circulació ferroviària a l'R11, entre Flaçà i Figueres, s'ha reprès per via única després de la nova interrupció del servei que ha afectat aquesta línia aquest dilluns. N'han informat fonts de Renfe que han apuntat que els combois segueixen acumulant demores que poden superar els 30 minuts. Tot plegat després que poc després de les tres de la tarda Adif hagi demanat aturar el pas de trens per poder fer els treballs pertinents i reparar la línia que ha començat a presentar incidències a partir de les 09.30 hores, per una avaria a la infraestructura. Inicialment, el tall s'ha concentrat entre Figueres i Vilamalla i posteriorment entre Figueres i Portbou.

Tracking Pixel Contents