Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Un treballador cau d’uns vuit metres a la planta de compostatge d'Olot

El SEM ha traslladat el ferit a l'hospital

Ambulàncies del SEM.

Ambulàncies del SEM. / DdG

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Eva Batlle

Eva Batlle

Olot

Un treballador ha resultat ferit aquest divendres en un accident laboral a Olot després de caure d’uns vuit metres a la planta de compostatge de la Garrotxa, situada a la carretera de les Feixes.

Arran de l’avís, fins al lloc s’hi han desplaçat efectius de la Policia Municipal d’Olot, els Mossos d’Esquadra, el SEM i els Bombers de la Generalitat.

Segons han informat els Bombers, el ferit és un treballador de 32 anys que ha caigut del teulat de l’equipament.

Un treballador que ha presenciat els fets, ha activat els serveis d'emergències i posteriorment, els sanitaris el van auxiliar. Posteriorment, el SEM l’ha evacuat ferit a l’hospital Trueta de Girona, indiquen testimonis.

Els Bombers també han fet tasques de sanejament del teulat, que havia quedat malmès arran de l’accident.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents