S'amplia l'oferta del servei de bus entre Barcelona i l'aeroport de Girona durant els mesos d'estiu
El servei tindrà un horari regular amb 56 expedicions diàries, un 40% més que l'any passat (40)

Passatgers a les instal·lacions de l'aeroport de Girona, en una imatge d'arxiu. / David Aparicio

El servei de bus entre Barcelona i l'Aeroport de Girona s'amplia a partir d'aquest dilluns 1 de juny coincidint amb els mesos d'estiu i principis de tardor, segons ha informat el Departament de Territori. El servei operat per l'empresa Barcelona Bus S. L., del grup Sagalés, tindrà un horari regular amb 56 expedicions diàries, un 40% més respecte a l'oferta de l'estiu passat (40). "Amb aquesta ampliació d'horaris garantim un servei més estable i previsible, que permet als usuaris planificar els seus desplaçaments amb tranquil·litat durant els mesos d'estiu", ha assegurat la consellera de Territori, Sílvia Paneque. Les millores es mantindran fins al dissabte 31 d'octubre del 2026.
L'augment de rutes permetrà establir fins a 28 expedicions diàries directes per sentit entre el centre de Barcelona i l'Aeroport de Girona. L'horari s'amplia amb una primera arribada a l'aeroport a les 04.00 hores procedent de Barcelona i una darrera a les 00.50 hores. Pel que fa a les sortides des de l'aeroport, la primera serà a les 07.05 hores i l'última a les 01.35 hores, amb un temps de recorregut d'una hora i quart. "L'ampliació d'horaris reforça la connexió entre Barcelona i l'Aeroport de Girona i millora la mobilitat interna del país, especialment en un període d'alta demanda com és l'estiu", ha reblat la consellera Paneque.
- Els Mossos detenen el conductor del cotxe on viatjava el jove mort a l'AP-7 a Llers
- Un professor d'un institut de Salt recorre a la justícia perquè creu el van situar en últim lloc per les seves opinions
- Els apartaments a la Costa Brava s’encareixen: aquests són els preus per aquest estiu
- Arnau Ramió, expert en IA: 'Pensar que la intel·ligència artificial no eliminarà llocs de treball em sembla impossible
- Furts sobre rodes: la ruta dels grups que baixen a robar als supermercats gironins
- El cor gironí que actuarà a l’Estadi Olímpic per donar la benvinguda al Papa: 'És històric, siguis o no catòlic
- Mor el copilot d'un turisme en un xoc frontal a la C-63 a Lloret de Mar
- La Seguretat Social retirarà part de la pensió de viduïtat el 2026 als qui superin aquest límit d’ingressos