Una furgoneta s'incendia a la carretera de la Canya a Olot
Dues dotacions de Bombers han treballat per sufocar les flames d'un vehicle que cremava per la part frontal

Una imatge d'una dotació dels Bombers / Bombers de la Generalitat
Una furgoneta s'ha incendiat aquest dijous al migdia a la carretera de la canya, al terme municipal d'Olot.
Els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís que cap a les dotze d'aquest migdia sortia molt de fum d'una furgoneta, i per això hi han desplaçat dues dotacions.
Quan els efectius han arribat al lloc, el vehicle que transportava deixalla, ja estava estacionada al voral i cremava per la part frontal. Els Bombers han treballat per sufocar l’incendi i assegurar la zona refredant la furgoneta i apagant del tot la flama amb escuma.
Un cop el foc extingit el vehicle ha quedat al mateix voral adjacent i els bombers han deixat en mans de la Policia la gestió de la grua per la retirada del vehicle del voral de la carretera.
No s'han hagut de lamentar ferits.
Subscriu-te per seguir llegint
- Marc Giró (51 anys), sobre el seu primer sou: «Vaig estar dos mesos sense menjar. M’ho vaig gastar tot en un Louis Vuitton»
- La Garrotxa demana 'frenar' el creixement de població perquè està 'al límit' i avisa de problemes d'infrahabitatge
- Una barca amb onze persones xoca contra les roques a Calella de Palafrugell
- Ángel Ortiz, el blanenc que vol ser alcalde de Còrdova
- Alumnes es queden sense transport escolar per 'haver triat la concertada
- Toni Pons estrena botiga al centre de Girona amb el doble de superfície
- Mor un motorista de Girona en un xoc amb un cotxe a l'N-260 a Fiscal, Osca
- La Sea Otter calcula a Girona un impacte de 40 milions
