Els responsables del Teatre de Bescanó, artífexs d'una campanya contra la pujada de l'IVA cultural basada en la venda de pastanagues que inclouen com a regal una entrada per a un espectacle, han estat convidats al congrés de l'Associació Internacional per les Arts Escèniques de Nova York.

El citat congrés se celebrarà del 14 al 16 de gener arran d'aquesta iniciativa i, segons el director del Teatre de Bescanó, Quim Marcé, la seva labor a la cita nord-americana serà pronunciar una conferència sobre la seva particular campanya de protesta.

Quim Marcé va aconseguir amb aquesta fórmula rebaixar l'IVA aplicable a l'espectacle "Suïcides", de la companyia PocaCosa, del 21 al 4 per cent.

El congrés de Nova York se celebra aquest any amb el lema "Imaginant una nova economia per a les arts" i el director del Teatre de Bescanó ha estat convidat el 15 de gener a participar en el seminari titulat "Noves eines per a un nou món".