El primer Estudi General de Mitjans (EGM) donat a conèixer després de la compra del Grup Zeta per Prensa Ibérica confirma que la suma dels actius de tots dos grups ha donat origen a una de les principals companyies de comunicació a Espanya.

La nova Prensa Ibérica aconsegueix 2,4 milions de lectors diaris, la qual cosa representa el 26,6% de l'audiència total. D'acord amb les xifres que es desprenen de l'última onada de l'EGM, Prensa Ibérica s'enlaira fins a la segona posició en nombre de lectors de premsa diària, només superada per un estret marge per Unidad Editorial, que compta amb 2,6 milions de lectors.

Les dades del'EGM empenyen a més Prensa Ibérica al lideratge de la premsa regional i local a Espanya. Cinc de les seves capçaleres, El Periódico de Catalunya, La Nueva España, Faro de Vigo, Levante-EMV i Información, estan entre els quinze diaris d'informació general de pagament més llegits.

El grup que presideix Javier Moll és líder en diverses regions. A la Comunitat Valenciana, on edita Levante-EMV de València, Información d'Alacant i Mediterraneo de Castelló, el grup és líder absolut d'audiència en aconseguir els 434.000 lectors diaris, un 59% del total, segons la nova onada de l'EGM.

Els periòdics de Prensa Ibérica són també els més llegits a Canàries, on La Província i El Día superen els 245.000 lectors diaris (62% del total), i a Astúries, on La Nueva España depassa els 274.000 lectors diaris (el 75%).

Amb la compra del Grup Zeta, Prensa Ibérica irromp amb força a Aragó i Extremadura, i fa un salt significatiu a Catalunya, on les seves capçaleres ( El Periódico de Catalunya, Diari de Girona i Regió 7) sumen 442.000 lectors cada dia.

Destaca el comportament d' El Periódico de Catalunya, que guanya 25.000 lectors diaris respecte a l'anterior EGM. Amb un creixement del 7% i una xifra total de 386.000 lectors, és la capçalera amb major augment d'audiència a Catalunya.

Prensa Ibérica creix també de forma notable en el segment de la informació esportiva. Als 48.000 lectors de Superdeporte, suma ara els 378.000 lectors del diari Sport.

Les revistes del grup, entre les quals destaquen publicacions com Woman, Stilo i Viatjar, acrediten, per part seva, una audiència total de 887.000 lectors, segons l'EGM, la qual cosa consolida Prensa Ibérica com un dels grups editors de referència en el quiosc.