El festival Temporada Alta va arrencar ahir la venda d'entrades amb més de 16.000 seients venuts dels gairebé 54.000 que s'ofereixen. Entre les nou del matí i les cinc de la tarda, el festival va vendre 16.309 entrades, 1.527 més que el mateix dia de venda de l'any passat.

Malgrat que la majoria, 13.676, van ser comprades per internet, ahir al matí encara es van poder veure cues al Teatre Municipal de Girona, per ser dels primers a acostar-se a la taquilla.

Més de 2.600 entrades es van vendre físicament al Municipal i al Teatre de Salt. Es confirma així la tendència creixent de compra d'entrades a través d'internet, ja que enguany s'han venut un miler menys d'entrades a les taquilles.

Durant onze hores, al saló de descans del Teatre Municipal de Girona s'hi va instal·lar un sistema de venda simultània i amb gestió de torn amb cinc punts de venda, inclosa una caixa ràpida per a la compra d'entrades de fins a tres esdeveniments.

Des del festival destaquen que aquest sistema de venda intensiva i assessorament ha tingut, un any més, «una bona acollida per part del públic que l'utilitza i permet reduir considerablement el temps d'espera i les cues per adquirir les entrades».

Per cobrir la demanda, el festival va posar ahir mateix a la venda tres noves funcions per a dos espectacles. Es tracta de la premiada A.K.A. (Sala la Planeta, 18 d'octubre, 20.30) i de La melancolía del turista, de Shaday Larios i Jomi Oligor (Centre Cultural la Mercè, 23 i 24 de novembre, 20.00).

A més, l'organització va informar ahir que, a causa d'una lesió de l'artista Manolo Alcántara, ha quedat anul·lada la funció de l'espectacle Déjà vu prevista pel diumenge 1 de desembre al Teatre Municipal de Girona.