l duel entre una actriu en decadència i una debutant que demana pas de Tot sobre Eva és el punt de partida d' Eva contra Eva, una versió lliure del dramaturg Pau Miró del film de Mankiewicz protagonitzat per Bette Davis. El muntatge dirigit per Sílvia Munt, que divendres va omplir el Teatre Municipal de Girona, també relliga els destins de dues intèrprets de generacions diferents i amb punts de vista distants sobre la professió i la vida.

L'una (Nausicaa Bonin) és jove i vol crèixer com a actriu, l'altra (Emma Vilarasau) se sent destronada i comença a plantejar-se si encara té camp per córrer quan el seu entorn, la parella (Eduard Farelo) i la representant (Marissa Josa), cauen rendits a la novetat. Sota la mirada d'un periodista (Andreu Benito), un espectador més de l'enfrontament, el cara a cara salta de l'escenari a la vida personal, per derivar en una reflexió sobre la rivalitat femenina, la possibilitat que nous talents i velles glòries convisquin sense devorar-se i el fet que les limitacions de l'edat només són per a les dones.

«La decadència té més morbo en femení», diu Vilarasau, mestressa absoluta de l'obra, que aprofita molt bé totes les possibilitats que ofereix el joc de miralls del teatre dins el teatre. Les reaccions del públic s'integren perfectament en l'espectacle i fan del públic un personatge més d'aquesta història de persones que, en el fons, són dues cares d'una mateixa moneda.