Cirque du Soleil ha anunciat aquest dijous la creació d'un nou espai web de contingut digital anomenat 'CirqueConnect', que inclou contingut audiovisual provinent de les seves diferents propostes multimèdia. "En aquests moments en què les mesures per a combatre el coronavirus han suspès la possibilitat d'experimentar en viu, el Cirque du Soleil ha volgut apropar els seus continguts per a que els seus seguidors puguin gaudir-lo des de la comoditat de les seves llars", han explicat en un comunicat.

CirqueConnect inclou contingut audiovisual provinent de les seves diferents propostes multimèdia. Aquest divendres a les 8 del vespre, el portal estrenarà un especial de 60 minuts, que reuneix alguns dels moments més especials dels espectacles Kurios - Cabinet of Curiosities, O i Luzia.

"Ara més que mai els nostres fans necessiten la distracció que porten els espectacles, un descans del caos", ha assenyalat Sheila Morin, CMO de Cirque du Soleil Entertainment Group, qui ha afegit que volen contribuir a fer arribar a les llars una mica d'alegria "ni que sigui des de la distància".

A CirqueConnect també hi ha experiències de realitat virtual, a través de l'aplicació VR Cirque du Soleil; sèries de contingut i tutorials amb peces com Cirque it Out i Color Me Cirque; vídeos musicals i bandes sonores dels espectacles del Cirque du Soleil i la sèrie Luna Petunia de Netflix, i Big Top Academy, una sèrie original d'acció en viu centrada en un grup de joves acròbates.