Diversos artistes, com Strombers o Lendakaris Muertos, i la promotora gironina Panda Artist Management impulsen una campanya solidària per recaptar fons per als treballadors «invisibles» del sector musical, com els tècnics de llum i so o els muntadors d'escenaris, per exemple. Per donar suport a aquests professionals que treballen entorn d'un concert i que, amb les restriccions pel coronavirus tenen un futur laboral tan incert com el dels mateixos artistes, han posat en marxa la iniciativa #NoSinMiCrew, a la que també s'han sumat grups com Kop, Gatibu o Juantxo Skalari & La Rude Band.

La campanya consisteix a vendre abonaments de 8 euros -un 10% dels quals anirà per aquests grup de treballadors, l'anomenada crew- que més endavant serviran per a comprar entrades per al circuit de concerts que els artistes adherits a la campanya realitzaran a tot l'Estat quan s'aixequin les mesures de seguretat contra la pandèmia de la COVID-19.

Cada cop que s'afegeixi un nou concert de la campanya, el comprador de l'abonament rebrà informació, amb uns terminis de venda preferent per adquirir entrades, si li interessen. En cas que l'import sigui superior a 8 euros, només haurà d'abonar la resta del cost de l'entrada, però sense les despeses de gestió habituals.

La campanya solidària, que s'allargara fins el 31 de desembre, també permet comprar abonaments solidaris, que no ten cap import associat per a futures compres, però que donen el 100% de l'import als treballadors de la música en viu i també permeten accedir alguns avantatges.