Art contemporani fet a l’Empordà, fotografia i Marta Sentís, a la Vila Casas
Can Mario, a Palafrugell, acollirà la segona mostra de la cartografia artística empordanesa iniciada el 2022

Una de les fotografies de Sentís que es veurà a Torroella. | MARTA SENTÍS / a.c. girona
Els museus de la Fundació Vila Casas a l’Empordà acolliran aquest 2023 la segona mostra de la cartografia artística de l’Empordà iniciada l’any passat, l’exposició dels finalistes del premi de Fotografia i l’obra fotogràfica de Marta Sentís.
Aquest cap de setmana, els museus empordanesos de la Vila Casas obriran amb la pròrroga de l’exposició de Subirachs a Can Mario de Palafrugell i Impuls nòmada de Jordi Esteva al Palau Solterra de Torroella de Montgrí.
La primavera portarà dues exposicions col·lectives. D’una banda, l’espai de Palafrugell acollirà Mar de fons. Artistes de l’Empordà (2), que recull una segona tria d’una vintena d’artistes residents a la zona amb llenguatges molt més contemporanis que l’anterior. De l’altra, el museu de Torroella presentarà l’exposició dels finalistes del Premi de Fotografia 2023 per, ja a partir de l’estiu, mostrar l’exhibició fotogràfica Tots els dies són meus de Marta Sentís, una selecció d’imatges que mostren el grau de complicitat que estableix amb diferents grups socials, defuig la mistificació de l’exòtic i centrant-se en el mestissatge cultural.
- Lamine Yamal, sobre la seva infància: 'No teníem possibilitat de comprar la Play o la Nintendo
- El cafè no és per a tothom: els tres casos en què et pot passar factura sense que ho sàpigues
- David Uclés: 'Vull que posi que no em sento còmode amb l'entrevista
- Dani Cabezas: 'Vaig trucar els pares des de l’hotel per dir-los que havia debutat a Primera
- Condemnen la constructora a pagar 543.290 euros pel litigi del cost de la Clínica Girona
- Malestar a Palamós per la llibertat d'un lladre multireincident que genera 'alarma social
- Catalán: «Vaig haver de demanar festa a la feina per anar a jugar un partit de Segona A amb el Figueres»
- Aquests són els guanyadors dels primers Premis Girona Delícia
