L’Occident Summerfest reuneix 16.000 assistents a la Cerdanya
En la segona edició, tres dels deu concerts organitzats a Puigcerdà han exhaurit les entrades

Taburete, un dels grups que ha fet el ple aquest estiu. / HAROLD ABELLAN

L’Occident Summerfest Cerdanya ha tancat aquest dissabte la seva segona edició amb 16.156 assistents. Dels deu concerts organitzats a Puigcerdà aquest agost, tres, els de God Save The Queen, Rosario i Taburete, han completat tot l’aforament disponible.
El president del Grup Clipper’s, Juli Guiu, es mostrava «molt satisfet per l’acollida» que ha tingut el festival i assegurava que continuaran treballant «amb entusiasme perquè sigui el lloc de trobada per a la gent de la zona en les pròximes edicions».
Amb el de la Cerdanya, la promotora Clipper’s tanca la temporada de festivals d’estiu, amb cinc esdeveniments que han congregat uns 160.000 espectadors. D’aquests, a banda del Summerfest, també s’han celebrat a les comarques gironines el White Summer, que ha reunit 35.000 visitants a Palamós i Cap Roig, amb 53.000 assistents.
D'aquesta manera, el passat 26 de juliol el festival Les Nits de Barcelona als jardins del Palau de Pedralbes tancava l'edi ció del present any amb una xifra de més de 38.000 assistents, exhaurint vuit de les sessions i amb un índex d'ocupació del 81%.
El Festival Internacional de Música de Cambrils va cloure el 6 d'agost la 48a edició amb 16.413 assistents, mentre que el White Summer, que ha estrenat nova ubicació enguany a Palamós, va tancar l’onzena el passat 15 d'agost amb 35.000 visitants en dotze dies.
D'altra banda, dissabte passat també va acabar el festival de Cap Roig, que va sumar 53.025 assistents en la 23a edició. Va fer el ple en dotze concerts dels vint-i-tres concerts, amb un índex d'ocupació del que s'han organitzat enguany i de “sold out” en un total de 12 concerts dels 23 que s'han organitzat enguany i una ocupació mitjana del 94%.
- Quique Álvarez: 'Tsygankov estava convocat i no ha volgut canviar-se
- Una gironina al terratrèmol de Colòmbia: «No ens podíem creure que allò fos real»
- Girona-Leganés (1-1): Abel Ruiz evita una plantofada de realitat per començar
- L’avís d’un expert en seguretat sobre un hàbit molt habitual: «No deixis la clau posada al pany a la nit»
- Grava sense saber-ho els últims instants de la seva parella: el vídeo d’una mort que sacseja les xarxes
- Girona acumula més de 14.000 habitatges nous sense vendre
- La UdG apareix per vuitè any consecutiu en el rànquing més prestigiós del món
- Desconfiança entre els comerciants del Barri Vell de Girona per la gestió de les papereres

