Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

La música experimental de C.O.U. dialogarà amb l’art d’Albert Coma i Isaki Lacuesta

El trio, que es va estrenar envoltat de misteri al Sónar, uneix les seves sonoritats psicodèliques amb les videocreacions d’artistes locals

La presentació de C.O.U. al festival Sónar.

La presentació de C.O.U. al festival Sónar. / Néstor Noci

Alba Carmona

Alba Carmona

Girona

Centre d’Observació de l’Univers. O el que és el mateix, C.O.U., un projecte de música experimental que signen els músics i productors Dalmau Boada (Esperit!), Jordi Matas (El Petit de Cal Eril i Ferran Palau) i Joan Pons (El Petit de Cal Eril). El treball, coproduït per La Marfà - Centre de Creació Musical de Girona i el segell discogràfic Bankrobber, es va estrenar envoltat de misteri en la darrera edició del festival Sónar i aquest dijous arriba a l’Auditori de Girona. Ho farà en una actuació especial en diàleg amb l’artista audiovisual Albert Coma i el cineasta Isaki Lacuesta. 

C.O.U. és un trio de bateria, baix i guitarra amb una sonoritat que remet a la psicodèlia, el rock dels 70 i l’Ona Laietana, però també al jazz i l’electrònica, una barreja d’estils que els seus responsables defineixen com «una drecera cap a l’inconscient», un «centre d’experimentació musical i visual en constant recerca de la connexió entre l’ànima i les freqüències, la música i els ulls, l’entranya i l’univers». 

Precisament per anar més enllà de la música, C.O.U. col·labora en els seus concerts amb videoartistes locals, amb projeccions que es creen per a la música. Si al Sónar van comptar amb la intervenció d’Alejandro Cabeza, a Girona ho faran amb Coma i Lacuesta, que ja han treballat plegats en instal·lacions artístiques com Jo soc allò prohibit, La tercera cara de la lluna o El retaule de les endevinacions. 

El concert, en què col·labora el Bòlit, forma part del cicle #Descoberta de l’Auditori de Girona. A banda, C.O.U ha fet aquesta setmana una residència de creació a La Marfà. La culminació ha sigut aquest dimecres a la tarda, amb un assaig obert al públic amb xerrada inclosa.

Tracking Pixel Contents