Suspès el Black Music Picnic de diumenge
El Black Music Festival cancel·la la seva cita més popular per la pluja

Una imatge de l'edició de l'any passat. / ACN

El Black Music Festival ha suspès el Black Music Picnic previst per aquest diumenge al parc del Migdia de Girona a causa del mal temps. "Davant la impossibilitat de poder muntar la infraestructura de l’esdeveniment els dies previs a causa de la pluja", la cita més massiva del festival ha quedat anul·lada, mentre que la resta de la programació d'aquest darrer cap de setmana del certamen segueix en peus.
El Black Music havia de tancar la 23a edició amb un concert familiar a l'aire lliure amb Reggae per Xics com a caps de cartell. També hi havia d'actuar la Black Music Big band i los Saxos del Averno.
Així, la darrera cita d'aquesta edició serà el doble concert de Koko Jean & The Tonics i Dani Nel·lo i los Saxofonistas Salvajes aquest divendres al Centre Cívic Sant Narcís.
- El mal temps no afluixa i obliga a suspendre rues de carnaval a la Costa Brava
- Mor Jordi Araus, el fundador de la botiga de joguines Araus de Girona
- Girona sancionarà una altra empresa per omplir la ciutat de cartells
- El judici de la família Ortega Monasterio contra TV3 per “Murs de silenci” ja té data
- Girona deixa de sancionar els usuaris de patinet que no porten casc després de multar-ne quasi 400
- Roben en dues botigues de Girona i intenten pagar amb una targeta sostreta
- Ca la Pilar, el restaurant que era de pas i ara s'hi va expressament
- Em passava més hores muntant la carrossa de Carnaval que a la feina
