El Bòlit inaugura una exposició dedicada a la trajectòria de Pere Noguera
És la darrera de de diveses exposicions a Catalunya dedicades a l'obra de l'artista bisbalenc

La inauguració de l'exposició "Accions, empremtes, terres, imatges i derives" de Pere Noguera al Bòlit. / Carles Palacios/Bòlit

El Bòlit La Rambla va inaugurar ahir l'exposició "Accions, empremtes, terres, imatges i derives" de l'artista bisbalenc Pere Noguera, que ha estat comissariada per Manuel Guerrero Brullet. La mostra fa un ampli recull de la trajectòria artística de Noguera amb documentació i vídeos, així com instal·lacions i imatges representatives, i d'altres d'inèdites.
Aquesta és la darrera d'un seguit d’exposicions dedicades a l'obra de Noguera en diferents espais de Catalunya: la Filmoteca de Catalunya, el Museu de Ceràmica de la Bisbal d'Empordà i Can Mario de Palafrugell.
És la primer retrospectiva del seu treball en el camp de l'acció durant un recorregut artístic de més de 50 anys. La mostra es podrà visitar fins al 28 de setembre.