Judà Muñoz exposa «Línia de vida» a l'Espai Barri Vell de Girona
La mostra, feta en col·laboració amb Victoria Taylor Art Management, es pot visitar fins a l'1 de novembre

Una imatge de l'exposició, la tercera de la galeria gironina. / DdG
DdG
La galeria Espai Barri Vell de Girona, en col·laboració amb Victoria Taylor Art Management, acull fins a l’1 de novembre l’exposició Línia de vida de l’artista Judà Muñoz, una proposta poètica que convida el públic a reflexionar sobre el pas del temps, la matèria i la transformació.
La mostra reuneix divuit obres elaborades amb materials trobats i una pasta acrílica formulada especialment per l’artista. A través d’aquestes peces, l'artista de les Planes d'Hostoles explora paisatges interiors i exteriors, inspirat en escenaris de la península Ibèrica i Catalunya, tot desplegant una estètica que evoca el wabi-sabi japonès i el llegat de l’informalisme català.
La textura, la llum i el caràcter orgànic de les superfícies són protagonistes d’una experiència visual i sensorial que parla del temps com a matèria viva.
- Les ruptures totals entre pares i fills són cada vegada més freqüents
- Aquests són els municipis de Girona amb menys persones a l'atur
- Aquests són els restaurants gironins premiats al Gastronomic Forum Barcelona
- Alerta per fortes pluges a la província de Girona aquest dijous
- Mor un motorista en xocar amb un tractor a Fornells de la Selva
- Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Desapareixen a Catalunya 3.767 paquets d'Amazon valorats en 193.000 euros