El cicle Escenaris arribarà a 22 municipis del Gironès
El projecte ha programat 140 espectacles teatrals i 159 representacions durant l’any

La presentació de l'edició d'aquest any del projecte Escenaris a Can Trinxeria, a Cassà de la Selva. / Consell Comarcal del Gironès

Escenaris 2026 ha programat per aquest any 140 espectacles amb 159 representacions a una vintena de muncipis del Gironès. La 22a edició del projecte inclou teatre professional per a tots els públics, de formats i estils diversos, distribuïts en els àmbits de grans escenaris, petits escenaris, escenaris de dansa i escenaris mòbils, amb funcions que tindran lloc en teatres, equipaments culturals, carrers i places dels municipis participants.
Al llarg de les seves edicions, Escenaris ha experimentat un creixement sostingut: dels nou ajuntaments i trenta representacions de la primera edició s’ha arribat als 22 pobles i ciutats actuals, amb 23 programadors implicats i una trajectòria acumulada de més de 2.300 espectacles programats.
Més enllà de la programació, també ofereix ajuts a la programació, assessorament als programadors més petits, projectes de dinamització de públics, etc. Tots els espectacles són accessibles per a persones amb mobilitat reduïda, i les persones invidents poden accedir als espais escènics vint minuts abans de la funció per pujar a l’escenari i tocar l’escenografia.
- Espectacular accident a l'Empordà: sis ferits evacuats al Trueta
- Un repte viral li costa la vida: mor l’‘influencer’ Ángel Montoya després de llançar-se a un riu
- Alerta amb la balisa V-16: la nova “moda” que està provocant confusió, multes i fins i tot fraus
- Guanya 1 milió amb un “rasca”… i la jutgessa l’obliga a compartir-lo per un pacte de paraula
- El botó desconegut de la rentadora: t’ajuda a estalviar a la factura de la llum
- Aquests “mals menors” poden ser un avís de càncer d’ovari: els símptomes que massa dones deixen passar
- Ca la Pilar, el restaurant que era de pas i ara s'hi va expressament
- Em passava més hores muntant la carrossa de Carnaval que a la feina