Sidonie, Mishima, Tarta Relena i La Ludwig Band en format familiar completen el cartell del Microclima de Camprodon
El festival creix en nombre d'artistes i en aforament, mantenint el Parc de la Mare de la Font com a escenari
Se celebrarà del 31 de juliol al 3 d'agost, amb Els Pets, Els Amics de les Arts, Anna Andreu o Remei de Ca la Fresca com a altres noms destacats

Un concert del Microclima de Camprodon, l'estiu passat. / Blanca Viñas

Sidonie, Mishima, Tarta Relena i La Ludwig Band, amb un concert pensat per al públic familiar, se sumen al cartell del festival Microclima de Camprodon, que creix amb més artistes i un recinte ampliat. Del 31 de juliol al 3 d’agost, el certamen reunirà una quinzena d’artistes i confirma així el seu creixement després d’un 2025 en què va registrar un 90% d’ocupació i va fer el ple en dues de les tres jornades.
La bona rebuda per part del públic, que enguany ja havia pràcticament exhaurit l’aforament per a la nit que compartiran Els Pets i Els Amics de les Arts l'1 d'agost, ha fet que l’organització es replantegés l’espai per ampliar el recinte i poder doblar l’aforament total. El festival es mantindrà al Parc de la Mare de la Font, com fins ara, però amb més metres quadrats per a la zona de concerts.
La primera nit, divendres 31, estarà encapçalada per Sidonie, amb el seu primer disc íntegrament en català, Catalan Graffiti, i Mishima, que tornen a Camprodon després d’estrenar-se al Microclima en l’edició de 2023.
La nit de dissabte ja havia anunciat els seus plats forts, Els Pets i Els Amics de les Arts, i la de diumenge comptarà amb Tarta Relena, Anna Andreu, Mazoni, Remei de Ca la Fresca i Minibús Intergalàctic, que arribarà al Ripollès amb un nou treball sota el braç.
La Ludwig Band repetirà visita al Microclima, on ja va actuar l’any passat, però aquesta vegada a la tarda, pensant en el públic familiar. Els d'Espolla seran l'atractiu del Microclima en Família, una jornada d’activitats pensada per als més petits que tancarà els quatre dies de festival.

La Ludwig Band, l'any passat a Camprodon. / Gisela Jané
El cartell es completa amb el retorn de Nyandú, que anuncien d’aquesta manera la seva tornada als escenaris després de cinc anys d’aturada; Al·lèrgiques al Pol·len i Celobert, a més dels tres concerts gratuïts a l’espai village.
Pel que fa al cicle Microclima de Primavera, se celebrarà els dissabtes de maig i juny, amb quatre concerts de petit format en noves ubicacions. L’obrirà Feliu Ventura el 16 de maig a Can Pascal, i seguiran Blanca Campins, Júlia Cruz i Arnau Serrallonga.
Subscriu-te per seguir llegint
- Lamine Yamal, sobre la seva infància: 'No teníem possibilitat de comprar la Play o la Nintendo
- El cafè no és per a tothom: els tres casos en què et pot passar factura sense que ho sàpigues
- Dani Cabezas: 'Vaig trucar els pares des de l’hotel per dir-los que havia debutat a Primera
- Malestar a Palamós per la llibertat d'un lladre multireincident que genera 'alarma social
- Condemnen la constructora a pagar 543.290 euros pel litigi del cost de la Clínica Girona
- Aquests són els guanyadors dels primers Premis Girona Delícia
- De començar a córrer com a teràpia a completar 40 maratons
- Una estudiant de la UdG obté la segona millor nota del MIR de Psicologia: 'He estudiat fins a deu hores diàries