Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Música

El Teatre Municipal de Girona esdevé un dels epicentres del Festival Strenes

El segon dia de l'esdeveniment va comptar amb la presentació del nou projecte de Guillem Roma

Ferran Palau va encisar el públic sense baix, bateria ni sons agressius, amb el seu nou àlbum «Aniversari feliç»

Guillem Roma actua a l'Strenes amb «Ritual d'expropiació», un disc de contrastos.

Guillem Roma actua a l'Strenes amb «Ritual d'expropiació», un disc de contrastos. / Gaspar Morer

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Girona

Divendres passat es va donar el tret de sortida d’un 14è Festival Strenes que arriba a la ciutat de Girona amb un rècord de venda d’entrades anticipades, més de 29.000.

Guillem Roma va obrir les actuacions al Teatre Municipal de Girona. El músic manlleuenc va presentar per primera vegada en directe el seu nou disc, i número set en la seva trajectòria, Ritual d'expropiació. D’entre tot d’estils i gèneres; bachata, pop, electrònica o ritmes caribenys, el disc contrasta també en significats; polítics, filosòfics i, fins i tot, místics.

El concert de Ferran Palau encisa el públic amb instrumentacions lleugeres.

El concert de Ferran Palau encisa el públic amb instrumentacions lleugeres. / VIPVISUALS (Strenes)

El teatre es convertir en un dels epicentres de l’Strenes ja que també va acollir l'actuació de Ferran Palau, qui va presentar Aniversari feliç, un àlbum ple de l’experiència i vida de l’artista; sense baix, bateria ni sons agressius. Es va tractar d’un viatge encisador d’instrumentacions lleugeres (flauta travessera, clarinet i violoncel), que reflecteix una adaptació artística a la seva malaltia auditiva degenerativa i «regeneració» de la seva música.

Aquest dissabte també hi van haver concerts gratuïts a la plaça del Vi. Es tractava de les actuacions de Javito i Guillem Bautista, aquest últim presentant en primícia el seu nou EP no sta mal.

Tracking Pixel Contents