Joan Miquel Oliver encetarà el nou recorregut del Festival Ítaca pels pobles empordanesos
El cicle farà parada a Pals, Ullastret, Gualta, l’Estartit, la Pera i Calella de Palafrugell, amb concerts de Mazoni, Alosa, Anna Andreu i Els Amics de les Arts

Una fotografia promocional del músic Joan Miquel Oliver. / Pere Joan Oliver Orell

Joan Miquel Oliver encetarà aquest dissabte a Pals el nou recorregut d’Ítaca Pobles, que entre maig i juliol passarà per Pals, Ullastret, Gualta, l’Estartit, la Pera i Calella de Palafrugell.
El primer concert tindrà lloc al pati de Ca la Pruna de Pals on Oliver presentarà Roïssos, el seu nou disc. El músic mallorquí, fundador d’Antònia Font, hi actuarà amb una proposta basada en bateria, baix i guitarres, en un format més directe i reduït. El disc incorpora també la flauta travessera de Lauriane Orsini i les col·laboracions de Miquel Serra i Xantal Rodríguez, de Remei de Ca la Fresca.
Després del concert de Pals, Ítaca Pobles continuarà el 29 de maig a Ullastret amb Mazoni, que presentarà Banderes per daltònics. El dissabte 6 de juny serà el torn d’Alosa a Gualta. Més endavant, el recorregut passarà per l’Estartit i tornarà a la Pera el 27 de juny amb Anna Andreu, en un concert a la plaça Catalunya.
El cicle es tancarà el 5 de juliol a la platja del Port Bo de Calella de Palafrugell amb Els Amics de les Arts. El grup hi farà parada dins la gira de celebració dels vint anys de trajectòria, en un escenari vinculat a la Cantada d’Havaneres.
Abans d’aquesta última parada, el festival concentrarà part de la seva programació a l’Estartit amb Ítaca Sant Joan, els dies 19, 20 i 23 de juny a la platja Gran. El cartell inclou Love of Lesbian, La M.O.D.A., 31 FAM, Sidonie, Cupido, Barry B, La Ludwig Band i Carlos Ares, entre altres artistes.
Enguany també s’incorpora Ítaca Plaça, un nou escenari gratuït a la plaça de l’Església de l’Estartit, que funcionarà el dissabte 20 de juny amb concerts, vermut i activitats vinculades a la programació del festival.
Subscriu-te per seguir llegint
- Troben bolcada a la platja de Pals la moto d'aigua del menor desaparegut a Roses
- Aquest és el nou anunci d'Estrella Damm amb presència de diversos espais de la Costa Brava
- La recerca del menor desaparegut a Roses es concentra entre l'Escala i l'Estartit després de trobar la moto d'aigua a Pals
- «Els meus pares no entenien tanta afició, em van dur al psicòleg i tot»
- Troben viva la submarinista desapareguda al cap de Creus després de més de set hores de recerca
- L’interior es buida mentre el litoral es massifica: vuit de cada deu municipis gironins són escassament poblats
- Condueix temeràriament i fuig de la policia causant destrosses en un aparcament de Girona
- Busquen un adolescent de 16 anys desaparegut al mar davant la costa de Roses