Les galeries catalanes premien Francesc Torres, Carme Orellana i Lluís Bassat
Els Premis GAC també han distingit Jordi Mayoral i les galeries Joan Gaspar, Antoni Pinyol, Alegria, Sorondo Projectes i Rocío SantaCruz

Francesc Torres, Carme Orellana, Lluís Bassat i Jordi Mayoral.

Les galeries catalanes han premiat Francesc Torres, Carme Orellana i Lluís Bassat a la dinovena edició de la Nit del Galerisme en una cita que ha reconegut sòlides trajectòries i també innovadores propostes del panorama artístic actual a Catalunya.
Segons l'Associació Galeries d'Art Catalunya, que convoca cada any la gala de premis, tots tres han estat homenatjats pels "sobrats mèrits" en els seus respectius camps. Francesc Torres i la Galeria Mayoral han rebut els dos Premis Honorífics, mentre que la Fundació Carmen & Lluís Bassat han estat distingits amb el Premi del Foment de les arts visuals, incorporat l’any passat al catàleg de guardons de la nit. Totes tres figures han rebut el càlid reconeixement de les més de 200 persones que han assistit a l’acte.
Durant la gala, que s'ha celebrat al Museu d'Art Contemporani de Barcelona, també s'ha reconegut la trajectòria de les galeries Joan Gaspar, Antoni Pinyol, Alegria, Sorondo Projectes i Rocío SantaCruz; la comissària Nekane Aramburu; el crític Ricard Mas; el pòdcast El mundo del arte con Carmen Corbera, i la Col·lecció Nacional de la Generalitat de Catalunya.
- Troben bolcada a la platja de Pals la moto d'aigua del menor desaparegut a Roses
- Aquest és el nou anunci d'Estrella Damm amb presència de diversos espais de la Costa Brava
- «Els meus pares no entenien tanta afició, em van dur al psicòleg i tot»
- Troben viva la submarinista desapareguda al cap de Creus després de més de set hores de recerca
- L’interior es buida mentre el litoral es massifica: vuit de cada deu municipis gironins són escassament poblats
- Condueix temeràriament i fuig de la policia causant destrosses en un aparcament de Girona
- Busquen un adolescent de 16 anys desaparegut al mar davant la costa de Roses
- Aliança Catalana obre seu a Girona i presenta Marc Villafañe com a alcaldable