Salt acollirà una jornada de tallers de circ amb llengua de signes catalana
L'activitat tindrà lloc l'11 de juliol i està adreçada a famílies i a professionals del circ

Una activitat de circ al Coma Cros de Salt. / Ariadna Reche / ACN

L'Espai de Circ la Guixera de Salt acollirà l'11 de juliol una jornada de tallers de Circ en Família amb llengua de signes catalana per a persones sordes i professionals del sector. La iniciativa neix d'una col·laboració entre el projecte LSC.Circ i el Col·lectiu de Professionals de Circ de Girona per impulsar noves maneres d'accés al circ.
Durant la jornada, que tindrà un cost de tres euros, els assistents podran experimentar diferents disciplines circenses, com els malabars, els equilibris o els jocs de moviment, en un entorn de descoberta i participació, i es desenvoluparà íntegrament en llengua de signes catalana. No cal tenir experiència prèvia. Les inscripcions es fan a través d'un formulari a la pàgina web del col·leciu de professionals de circ.
Segons els organitzadors, aquesta jornada és pionera en l'accessibilitat del circ per a persones sordes, i posarà les bases per a futurs projectes compartits.
LSC.Circ ha desenvolupat durant els darrers anys una metodologia específica que adapta la pedagogia i la pràctica del circ a la Llengua de Signes Catalana, generant eines i recursos que permeten una experiència accessible per a les persones sordes. Aquesta trajectòria es troba ara amb la del CPCG, entitat que treballa per promoure, vertebrar i fer créixer el sector del circ a les comarques gironines.
Subscriu-te per seguir llegint
- L'actor Milo Manheim celebra la victòria d'Espanya pels carrers de Girona
- 365 Obrador s'instal·la a Olot malgrat algunes queixes locals
- Mor un home de 47 anys en caure per un talús de deu metres a Olot
- Aquestes són les platges de la Costa Brava que disposen de serveis adaptats per a persones amb mobilitat reduïda
- Girona ultima la seva transformació en el regne de Corona per al rodatge d''Enredados
- Les matrícules canvien aquest juliol: aquestes són les noves lletres que començaran a veure’s als cotxes
- Necrològiques del 20 de juliol de 2026
- El celler empordanès que va néixer d'un somni d'estiu