El Perifèria Cultural arriba a Colera i La Cellera de Ter
El cicle programa concerts de Guillaume Lopez i Thierry Roques + Judit Neddermann i Olga Zoet + "Llach Gener 76" a la província

Olga Zoet actuarà a La Cellera de Ter. / Perifèria Cultural
El Perifèria Cultural, cicle que programa concerts amb segell de qualitat en diferents municipis de Catalunya, torna a la província de Girona aquest cap de setmana amb els concerts de Guillaume Lopez i Thierry Roques, i Judit Neddermann a Colera. La cantautora presenta Brota, nou projecte en solitari que mescla temes inèdits amb d’altres ja coneguts.
La pròxima setmana, el 9 de juliol, la programació del Perifèria Cultural s’estendrà a La Cellera de Ter, on Olga Zoet oferirà el viatge sonor d’Entre la Bellesa i el Caos, i les diferents veus que integren Llach Gener 76 recordaran l’esperit del concert d’ara fa 50 anys.
L’1 d’agost, Sant Hilari Sacalm serà el següent municipi gironí a acollir el festival amb actuacions d’ Eduard Canimas i Orchestra Fireluche.
Subscriu-te per seguir llegint
- La dona del Nobel d'Economia Joseph Stiglitz considera que el Trueta va salvar la vida del seu marit
- Aquests són els millors esmorzars de forquilla de les comarques gironines
- Tragèdia al riu Ter a Manlleu: moren dos bessons d'11 anys ofegats
- La ràpida actuació de la Policia Local de Tossa de Mar salva la vida d'un nadó amb aturada cardiorespiratòria
- Visita de la Casa Reial a l'Escala: l'oposició critica la poca informació i les possibles afectacions
- Detingut Pere Albó, exalcalde de Sant Feliu de Guíxols, per masturbar-se a la piscina d'un hotel del Maresme
- Junts trenca el pacte a l'Ajuntament de Girona, abandona el govern i deixa Guanyem i ERC en minoria
- Necrològiques del 15 de juliol de 2026
