Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Polèmica

Cancel·lat un concert de Rosalía a l’Argentina pel Mundial

Rosalía se sitúa en el centro de la polémica tras la final del Mundial entre España y Argentina

Rosalía se sitúa en el centro de la polémica tras la final del Mundial entre España y Argentina

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Laura Nuel

Barcelona

La victòria de la selecció espanyola en la final del Mundial contra l’Argentina ha generat controvèrsia a les xarxes per part de l’afició albiceleste, i alguns artistes han rebut crítiques per donar suport a la Roja. Una d’elles ha sigut Rosalía, que, després de compartir una publicació, s’ha vist immersa en una polèmica que ha acabat amb la cancel·lació d’un concert en honor seu. El Museu Metropolità d’Art Urbà (MMAU) de Córdoba, Argentina, tenia programat per a dijous passat el Tributo Rosalía en Concierto - Ensamble Sinfónico. Segons l’organització, va ser cancel·lat "per raons alienes a l’organització del museu i en resguard dels artistes".

Després de la victòria d’Espanya, Rosalía va compartir a les xarxes un vídeo de l’actriu Mia Khalifa, que cantava una estrofa de la seva cançó La Perla, juntament amb el text: "Com sona la vida ara que les perles han sigut derrotades", cosa que va provocar que els usuaris argentins ho interpretessin com una provocació. Davant les crítiques, Rosalía va eliminar el contingut del seu compte i va demanar disculpes a Instagram: "Ho vaig compartir perquè sonava La Perla i ni vaig llegir el que posava. Perdó". Després va afegir: "Només sento amor per l’Argentina", amb un emoji d’un cor vermell.

El concert homenatge va ser cancel·lat unes hores abans del seu inici perquè la productora que l’organitzava, una empresa argentina sense cap vincle amb la cantant, va publicar un comunicat a les xarxes explicant que havien rebut "nombrosos missatges d’odi i enuig". "També som argentins. Som part d’un poble on el futbol és part de la nostra identitat. Per això entenem l’enuig, la tristesa i la decepció", va detallar la productora en el comunicat.

La cantant té previst actuar al Movistar Arena de Buenos Aires els dies 1, 2, 4 i 6 d’agost en el marc del seu LUX Tour, però la polèmica ha provocat que molts seguidors amenacessin de vendre o tornar les entrades.

Tracking Pixel Contents