El Festival Terracotta Museu de la Bisbal clou amb dues nits fent el ple
La catorzena edició ha congregat prop de 2.000 persones en cinc vetllades que han protagonitzat artistes com Mazoni, Roy Ellis, Jordi Serradell o Sybarites

El concert de cloenda del festival fITM a càrrec de Roy Ellis i The Bandits. / Anna Pascual.

El Terracotta Museu s'ha convertit durant cinc vetllades en l'escenari d'una gran festa musical amb ritmes que han anat des del reggae i l'ska fins al rock independent i l'electrònica. La 14a edició del Festival Internacional del Terracotta Museu (fITM) va cloure ahir l'últim dels nou concerts i cinc sessions de DJ que en total han reunit prop de 2.000 persones. Durant el juliol, la mostra ha ofert concert amb artistes com Xiprer, La Rauxa, Sybarites, ZA!/Perrate, La Maria, Jordi Serradell, Marta Knight, Mazoni o Roy Ellis aka Mr. Symarip, acompanyat de The Bandits.
L'edició d'aquest any ha fet ple absolut en dues nits, la del 22 de juliol amb Mazoni i Marta Knight, i la cloenda del 29, amb Roy Ellis aka Mr. Symarip i The Bandits. El festival afegeix que les entrades anticipades van mantenir un ritme de venda molt elevat, fet que "confirma l'interès creixent que desperta la proposta".
Entre les novetats d'aquest any ha destacat l'estrena del Terracota Íntim, un nou espai que va acollir un concert sorpresa de Jordi Serradell a l'interior del museu.
Subscriu-te per seguir llegint
- Eclipsi solar a Girona, en directe: última hora del fenomen astronòmic del 12 d'agost
- Un jove queda ferit greu en colpejar-se contra les roques mentre saltava al mar en una platja de Palamós
- Canvi important per als motoristes: a partir de l’octubre, l’armilla reflectant serà obligatòria
- L'exdiputada de Ciutadans cega per mirar un eclipsi adverteix la població: 'És perillós fins i tot amb ulleres
- Els científics revelen què tenen en comú les persones més intel·ligents: aquests hàbits les delaten
- On i a quina hora veure l’eclipsi solar a Catalunya? El mapa definitiu per saber com serà a cada municipi
- Aquests són els millors miradors i poblacions des d'on veure l'eclipsi a les comarques gironines
- Augmenten els robatoris de gossos: Aquestes són les races més buscades pels lladres