Les “Mirades” d’Admetlla i Aymerich conflueixen de nou a Sarrià de Ter
La mostra del gironí i el sarrianenc s’inaugura en el marc de la Festa Major i pot veure’s fins al 23 d’octubre

Un detall de la mostra. / Ajuntament de Sarrià de Ter
Pep Admetlla i Pep Aymerich conflueixen nou anys després amb l’exposició Mirades, a la sala Dolors Xabé de Sarrià de Ter. La mostra va inaugurar-se ahir en el marc de la Festa Major i podrà veure’s fins al 23 d’octubre reunint dos artistes, el gironí i el sarrianenc, de contrastada trajectòria. Lluny del format convencional, proposen una experiència que entremescla art contemporani i capacitat de mirar i interpretar.
Admetlla i Aymerich ja havien exposat plegats el 2017 en la mateixa sala on ho fan aquest 2026. En tots dos casos, escullen Sarrià de Ter per a estrenar el seu nou projecte. L’actual cerca les diferents lectures que una mateixa obra pot ser capaç de provocar i, partint d’aquí, juguen a suggerir formes, espais i composicions sense acabar mai d’explicar els interrogants oberts. Ha de ser el públic que jutgi i decideixi segons el propi criteri.
Subscriu-te per seguir llegint
- Sense estudis, amb feina de per vida i un sou de 3.000 euros al mes: així és la feina que recomanen els tècnics de formació professional
- Paula (23 anys): «He durat un dia a la feina per voluntat pròpia. No em quedaré en un lloc que no m’agrada»
- Conflicte enquistat a Vilablareix per les molèsties produïdes pel cant d’un gall
- De repartir amb carro a tenir 20 supermercats: la història de Novavenda
- Josep Vila: «Si Puigdemont torna com a president d’un partit, l’ANC no l’ha de preparar. No serem la crossa de ningú»
- Un 37% dels passatgers aeris de Girona arriben o marxen des de l’aeroport de Vilobí mentre el 62% utilitzen el Prat
- La privatització del Bell-lloc i Les Alzines arrenca amb 250 alumnes nous
- Els alumnes tornen a les aules, en un dia marcat per l'emoció però també per la indignació de les famílies que surten del Bell-lloc i Les Alzines
