Tradeinn, grup de comerç electrònic especialitzat en la venda de material esportiu, invertirà 3 milions d'euros en la seva nova seu a Celrà. La companyia, fundada a Ullà, preveu traslladar-se a la seva nova ubicació el proper abril a una nau de 3.000 metres quadrats en la que temba obriran una botiga físcia i showroom de 400 metres quadrats. El grup, que fa dos anys que duplica la seva facturació, va tancar el 2010 amb un volum de vendes d 7 milions d'euros.

L'ampliació de les seves instal·lacions respon a l'objectiu de mantenir el seu actual creixement en vendes. El grup té el seu origen en la botiga online de submarinismo Scubastore, fundada el 1998. Després de posicionar-se en aquest sector i per superar un volum de negoci estancat des de 2006, Tradeinn va néixer amb l'ocjectiu de i crear noves botigues en línia especialitzades en diferents esports, especialment d'aventures.

En l'actalitat, Tradeinn compta amb 5 botigues traduïdes a 7 idiomes i des de les que ven els seus productes a tot el món: Diveinn.com, especialitzada en material de busseig i submarinisme; Trekkinn.com, d'articles de muntanya i senderisme; Bikeinn.com, de material de ciclisme; Smashinn.com, de tennis i pàdel; i Snowinn.com, especialitzada en material d'esquí.

La firma, que suma més de 90.000 clients a tot el món, compta amb 12.000 referències de material esportiu i és distribuïdora oficial de més de 150 marques esportives.

Els principals mercats internacionals en els quals és present Tradeinn són França, Itàlia, Alemanya, Escandinàvia, Regne Unit, Estats Units, Austràlia, Japó, Portugal, Suïssa i Sud-àfrica, entre d'altres. Les vendes a l'exterior suposen el 90% de la facturació. En total, les tendes reben una mitjana de 25.000 visites al dia, i sumen més de 120.000 clients. El creixement del grup ha fet que en pocs anys, hagi passat de només tres treballadors a trenta.