Un client descontent amb British Airways (BA) va aconseguir que l'aerolínia britànica li demanés disculpes després d'haver-se queixat a través d'un missatge promocionat a Twitter que va ser llegit per milers de persones, segons va informar ahir la BBC. Després de la pèrdua de l'equipatge del seu pare i fart de veure com l'aerolínia ignorava les seves queixes, Hassan Syed va decidir donar més visibilitat a la seva protesta d'una forma poc convencional en escriure les seves queixes en un missatge promocionat ("Promoted Tweets") de la xarxa social Twitter. Les "piulades" promocionades són missatges que els usuaris de Twitter poden comprar perquè els seus tuits apareguin a la part superior de la cronologia de cada usuari quan accedeixen a la xarxa social. Tot i que aquesta "promoció de tuits" va especialment dirigida a les companyies que vulguin publicitar a través de la xarxa social, es tracta d'una tendència a la qual els usuaris de Twitter treuen cada vegada més partit. "No voleu amb British Airways . La seva atenció al client és horrible", deia el tuit pel qual Syed va pagar perquè li promocionessin a través d'aquesta xarxa social.