La cadena de supermercats Caprabo va aconseguir l'any passat un benefici net de 7,3 milions d'euros, davant dels 5 milions de pèrdues que va registrar el 2014, i va incrementar el seu resultat d'explotació un 11%, fins als 26,8 milions, el millor en els últims set anys. De la seva banda, la facturació es va situar en 1.124 milions, un 0,3% menys que el 2014, mentre que el consum a superfície constant va registrar un descens del 0,8%, la tercera caiguda anual consecutiva. Segons Caprabo, les xifres de l'últim exercici consoliden la tendència de millora dels últims dos anys, fruit de les iniciatives d'eficiència operativa que la companyia ha impulsat els últims anys. Caprabo va tancar l'exercici amb 324 supermercats ubicats a Catalunya, on concentra el 90% del negoci, i Navarra, dels quals 42 són franquícies. Al llarg de 2015 va incorporar dotze establiments comercials i en va tancar set. En el primer semestre del 2015 es va materialitzar l'operació de desinversió a les 50 botigues de Madrid i Castella-la Manxa, que suposaven el 16% de la facturació. Aquests tancaments van suposar un impacte negatiu el 2015 de 9,3 milions d'euros.