Cada mes, 110.858 gironins ingressen la nòmina en un compte que tenen domiciliat a CaixaBank. L'entitat va informar ahir que, a la província, disposa d'una quota de mercat del 59%, amb un creixement interanual del 5,8%. L'augment de la cartera de clients s'explica, assenyalen fonts de CaixaBank, per la «intensa activitat» d'aquesta entitat financera en aquestes comarques i per una «proposta financera de valor i d'excel·lent qualitat». CaixaBank especifica que «els eixos de la gestió del segment de persones amb ingressos recurrents» es basen en «una oferta diferenciada».

«Equip especialitzat»

Això és: «disposar d'un equip especialitzat per oferir solucions als clients; en la proximitat amb el client a través de la xarxa d'oficines més àmplia amb més de 5.100 oficines i de caixers automàtics (més de 9.500); en una plataforma omnicanal amb disponibilitat durant les 24 hores per realitzar qualsevol operació i en un model d'atenció especialitzada que permet conèixer millor als clients per atendre les seves necessitats». CaixaBank recorda que manté «el lideratge en banca online a Espanya, amb 5,1 milions de clients, i en banc mòbil, amb 3 milions». El Programa Estrella és la proposta sobre la qual pivota l'oferta que fa CaixaBank als clients que tenen domiciliada la nòmina a l'entitat.